Αποστολή και Παράδοση
Πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Στην πλειοψηφία των παραγγελιών οι αποστολές πραγματοποιούνται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Οι χρόνοι παράδοσης μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία σας. Σε περίπτωση προσωρινής έλλειψης κάποιου είδους, θα ειδοποιηθείτε άμεσα.
Προσφέρετε δωρεάν αποστολή;
Σε ορισμένες προωθητικές ενέργειες, για τις οποίες ενημερώνεστε μέσω σχετικού Banner κατά την είσοδο στην ιστοσελίδα μας, ενδεχομένως να προσφέρουμε δωρεάν αποστολή, . Τα έξοδα αποστολής και οι επιλογές θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επιβεβαίωσης των στοιχείων τιμολόγησης και αποστολής.
Σε ποιες χώρες πραγματοποιείτε αποστολές;
Πραγματοποιούμε αποστολές σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος.
Πληρωμή και Ασφάλεια
Τι μεθόδους πληρωμής δέχεστε;
Δεχόμαστε μια ποικιλία μεθόδων πληρωμής, όπως πιστωτικές κάρτες, χρεωστικές κάρτες μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό και αντικαταβολή. Οι επιλογές πληρωμής θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πληρωμής. (Η επιλογή της αντικαταβολής υποστηρίζεται μόνο στην περιοχή της Αττικής, εκτός των απομακρυσμένων δήμων και νήσων Αργοσαρωνικού - Κυθήρων)
Είναι ασφαλείς οι πληροφορίες πληρωμής μου;
Ναι, λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη την ασφάλεια των πληροφοριών πληρωμής σας. Χρησιμοποιούμε κρυπτογράφηση σύμφωνα με τα πρότυπα της βιομηχανίας και άλλα μέτρα ασφαλείας για την προστασία των προσωπικών και οικονομικών σας πληροφοριών. Για την ολοκλήρωση της πληρωμής σας μεταφέρεστε πάντα σε ασφαλές περιβάλλον. Τα στοιχεία πληρωμής σας δεν αποθηκεύονται ποτέ στους διακομιστές μας.
Αποθηκεύετε τις πληροφορίες της πιστωτικής μου κάρτας;
Για λόγους ασφαλείας, δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας στους διακομιστές μας. Όταν πραγματοποιείτε μια αγορά, μεταφέρεστε σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον, όπου συμπληρώνονται τα στοιχεία πληρωμής σας από εσάς και ολοκληρώνετε με ασφάλεια την πληρωμή σας.
Υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις για τη χρήση συγκεκριμένης μεθόδου πληρωμής;
Δεν χρεώνουμε για λογαριασμό της εταιρείας μας οποιοδήποτε ποσό, πέραν του ολικού ποσού που προκύπτει με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Υποστήριξη Πελατών
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη πελατών;
Προσφέρουμε διάφορους τρόπους επικοινωνίας με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας, όπως τηλέφωνο και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (E-mail). Μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας μας στη σελίδα Επικοινωνία στον ιστότοπό μας.
Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του τμήματος υποστήριξης πελατών σας;
Το τμήμα υποστήριξης πελατών μας δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8 π.μ. έως τις 4 μ.μ. Ωστόσο η εταιρεία δέχεται και αποκρίνεται σε E-mails και πέραν του ωραρίου, ακόμα και σε μη εργάσιμες ημέρες και τις αργίες.
Για ποιο θέμα μπορώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη πελατών;
Η ομάδα υποστήριξης πελατών μας είναι εδώ για να σας βοηθήσει με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ζητήματα που μπορεί να έχετε σχετικά με την παραγγελία σας, την αποστολή ή άλλες πτυχές της υπηρεσίας μας. Είμαστε εδώ για να σας παρέχουμε βοήθεια και να επιλύουμε τυχόν προβλήματα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για να λάβετε απάντηση από την υποστήριξη πελατών;
Στόχος μας είναι να απαντάμε σε όλα τα ερωτήματα των πελατών το συντομότερο δυνατό, συνήθως το αργότερο εντός 24 ωρών.
Ποια είναι η πολιτική επιστροφών σας;
Θέλουμε να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά σας, γι' αυτό και προσφέρουμε μια γενναιόδωρη πολιτική επιστροφής. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας για οποιονδήποτε λόγο, μπορεί να έχετε δικαίωμα επιστροφής. Παρακαλούμε ανατρέξτε στη σελίδα μας Εγγύηση-Επιστροφές για περισσότερες πληροφορίες.
Οφέλη από τη Δημιουργία Λογαριασμού
Ταχύτερη διαδικασία Check Out:
Με τη δημιουργία ενός λογαριασμού, μπορείτε να αποθηκεύσετε τις πληροφορίες τιμολόγησης και αποστολής σας, κάνοντας το checkout πιο γρήγορο και πιο βολικό.
Ιστορικό παραγγελιών:
Με έναν λογαριασμό, μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας (έως και 5 παραγγελίες)και να επαναπαραγγέλνετε προϊόντα με λίγα μόνο κλικ.
Λίστα επιθυμιών:
Με τη δημιουργία λογαριασμού, μπορείτε επίσης να αποθηκεύσετε προϊόντα στη λίστα επιθυμιών σας (My wish List) για μελλοντικές αγορές. Για επιλέξετε την λειτουργία My wish list πατήστε το εικονίδιο του λογαριασμού σας (πάνω δεξιά στην οθόνη σας).